Letisko

Autor: Igor Kasala | 13.5.2012 o 21:02 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  94x

Pri zníženej viditeľnosti a za zlých poveternostných podmienok má problém pristáť aj ten najskúsenejší pilot. Letisko je síce dosť veľké, ale pristávací manéver si vyžaduje viac než len skĺznuť na pristávaciu dráhu a zaparkovať do hangára.

 

V prvom rade treba namieriť presne doprostred pristávacej dráhy. Neustále sa držať v rovine s horizontom, udržovať správnu rýchlosť i uhol klesania. Človek musí správne odhadnúť vzdialenosť a všetko si bezchybne vypočítať aby mohol v správnej chvíli vysunúť podvozok, skĺznuť na dráhu a zaparkovať to krásne do hangára. Ale to už by mala byť rutina.

Bohužiaľ, len mala.

Teória, aj keď prakticky podložená, je pekná, ale prd platná, keď sa potácam nad letiskom a po litri borovičky sa snažím zaostriť na moju drahú, nahú polovičku s dokorán rozkročenými nohami.
Namieriť, odhadnúť vzdialenosť to zvládam kedykoľvek a kdekoľvek, ale vysunúť podvozok skĺznuť a správne to zaparkovať... problém !!! Môj dispečer si na to mohol už dávno zvyknúť.

V takom prípade mi zostáva už len havarovať tvárou rovno do vankúša, hrať mŕtveho pilota (od čo ho nemám ďaleko) a dúfať, že môj dispečer sa z toho vyspí ... a ráno... čo je otázne, mi pristátie povolí zopakovať.

Teda ak budem schopný letu.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KULTÚRA

Únos. Film, ktorý vznikol napriek výstrahám právnikov

Pri nakrúcaní prvého slovenského trileru bola aj mama Roberta Remiáša.

BLOG TRANSPARENCY

Keď biznis v zdravotníctve roztočí bývalý šéf daňovákov

Doktor Kostka nebol jediný, komu v posledných rokoch darilo.


Už ste čítali?